Äppelmåndag

Såhär har jag sett ut idag när jag varit hemma och pluggat och haft huvudbry över mitt sommarjobb. Men ibland måste man helt enkelt pröva innan man vet om man klarar något, eller hur?

Tröja Monki, jeans Gina Tricot, skor Bianco.

Det här är för övrigt mina bästa jeans, tro det eller ej. Inte för långa (kan tala om att det är väldigt svårt att hitta jeans i storlek 30, och oftast är de också för långa), lagom tighta, har inte töjt sig i tvätten. Och från Gina Tricot av alla ställen, kostade kanske två eller trehundra kronor när jag köpte dem för något år sedan. Otroligt men sant! Är väldigt sugen på att skaffa mig ett par av deras färgade jeans nu, men tyvärr måste jag hålla i slantarna lite.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra måndag!

Kommentera

