Kalaspingla

Den här fina klänningen fyndade jag på H&M för några dagar sedan. 99 kronor kostade den. ”Taget!” sade jag och tänkte att rosa klänningar kan man ju aldrig få för många av. Att jag hade suktat efter just den här redan i februari (då den kostade dubbelt så mycket) gjorde ju inte saken sämre precis.

När jag hade den på mig igår kändes det lite som att jag skulle på kalas, även fast jag bara satt hemma och skrev uppsats hela dagen. Men det blev ju så mycket roligare med kalaskänslan! Mer kalas till folket säger jag.

6pHBnu

Hur har ni haft det sedan sist?

3 thoughts on “Kalaspingla

Kommentera

