Instavår!

Eftersom ni har fått klara er utan mig ett tag, tänkte jag att jag kunde passa på att visa lite av vad jag har haft för mig den senaste tiden med hjälp av Instagram.

Helt plötsligt en dag i maj var det sommarvarmt ute. Jag tog mitt flätlockiga hår och mina solglasögon och åkte in till stan.

För att ta kort på de blommande körsbärsträden i Kungsträdgården! Och äta glass med Gabbi.

Jag och Stefan tog soliga kvällspromenader när träden ännu inte hunnit bli helt gröna.

Jag jobbade en regnig dag och övade på att köra båten lite.

Jag upptäckte storheten i Kesella vanilj, och ville bara äta det med fruktsallad hela tiden.

En annan dag satt jag och Stefan nere på bryggan, dinglade med benen och tittade på båtar.

Jag hade äntligen fått sommarlov och det var så sjukt varmt ute att jag ville bada. Jag ångrade mig dock när jag hade känt på vattnet…

Efter opponering och besked om godkänd uppsats sade jag hejdå till Uppsala för den här terminen.

Igår passade jag mina kusiner, och blev av dem beordrad att föreviga ögonblicket. Sagt och gjort!

Och det har var i morse efter att jag hade tagit min första springtur sedan … alltid. Det gick bra, och nu är jag pepp på att sätta igång ordentligt!

Om ni vill följa mig heter jag elinaspberg. Svårare än så är det inte!

3 thoughts on “Instavår!

  1. Svar: förstår dig. men jag ansåg att det var värt eftersom att jag annars knappt har någon reklam på min blogg, det var snabba pengar och det var för ett pyttelitet inlägg som knappt syns bland mina andra och som ändå snart inte kommer synas på arkivsidan. vill inte skriva hur mycket jag fick i en kommentar eftersom att alla då kan se. :)

Kommentera

